Dagen D

april 13, 2008

Det har nu gått 100 dagar och delprojektet Skivan är således över. Du finner resultatet på http://www.myspace.com/granfrdin 

Av alla idéer jag haft runt Skivan så är den centrala att komma igång. Jag har kommit igång. Jag har inte lyckats med att göra en kommersiell produkt, vilket var ett av de mest högtflygande målen, men jag har lyckats med det viktigaste – att bryta vallen som står mellan viljan att göra någonting och att faktiskt göra nånting. Sen har den skalan tusen steg och man hamnar nog ungefär så högt som man strävar. Just nu står jag en liten bit upp och blickar ut över framtiden med tillförsikt. Det känns bra. Jag är nöjd. Jag vill ta nästa steg härifrån, men först se tillbaka på de 100 dagarna och utvärdera en aning. Det roligaste med Skivan utanför min egen insats är alla läsare och lyssnare som hört av sig under resans gång. Jag har verkligen njutit av att få kommentarer på mitt arbete. Ett stort tack till alla som följt med så här långt! Utan er hade en stor del av poängen med skapandet uteblivit. Vi syns och hörs! Varma vårhälsningar från Göran ”Frodinovic” Frödin

Ett svar to “Dagen D”

  1. äntligen klar å så bra de´bidde!nu e de dax å gå in på http://www.ccsam se för att få ny inspiration te nya alster,så stå på dig å självklart HÖRS vi!

Lämna en kommentar